Wednesday, July 21, 2010

jiwa kacau

ya..jiwa dan fikiran aku kacau skrg. kenapa? sbb benda2 slack yg aku buat sebelum ni dan benda2 tu akn effect aku blk nnti. pergh..mendalam bunyinya kan... walaupun benda2 tersebut xla dashyat sgt, tpi org yg detail dan sgt mementingkan kualiti seperti aku ni sgt2lah terganggu dgn benda2 tersebut. aduh.. kenapalah begini jadinya???

dan aku perasan aku semakin jahat skrg.. erm..bukankah aku mmg jht? tp jahatkah aku? apa maksud jht sbnrnya? aku x pernah pukul org. tp aku sedar sejak akhir2 ni aku asyik sgt cari psl ngan org. erm..mcm seakan menjadi hobi utk menyakitkan hati org lain. yah.. dan itulah bukti aku jahat..

ntahla apa aku merepek ni. baik aku mandi dan tidur. ohya, ada 2 hari lg nak ganti puasa. tahniah atiq.. :)

No comments:

Post a Comment