Wednesday, August 25, 2010

agak rindu pd sang nami

slm. 

aku kembali setelah sekian lama menyibukkan diri. (sibukla kunun!) ya.. hari ini sudah masuk hari ke 15 berpuasa d bulan ramadhan. syukur ke hadrat illahi kerana masih mengizinkan aku utk menikmati bulan yg mulia ini...

sempena bulan yg benuh barakah ni juga, aku cuba perbaiki diri yg aku tau byk sgt kelemahan dan kekurangan. cuba utk berdiam dari bercakap perkara2 yg  x perlu. cuba. tp x berapa berjaya. herm.... bulan ni juga bulan yg penuh dugaan. dugaan terbesar ialah penantian bonus tahunan. hohoho. mata duitan rupanya! hehehe.. biasalah kan, aku jg manusia biasa..:)

ohya, aku da ada pengganti sang nami. 2 ekor kucing kcik yg comel dan nakal. sang lapi dan sang pitung. nakal yg teramat. nasib baik x suka menjerit. tp kdg2 aku sedih ingat nami. rindu bangat sama beliau. oh nami. adakah kau juga merindui aku???

btw, tak lama lg hari raya. x sbrnya aku nak balik raya. mcm2 udah dlm kepala aku ni kalo sebut psl raya. oh rendang. oh lemang. oh keputat. oh dodol. oh kuih-muih. oh taufa fa. ah. malar saja dgn makanan. patutla aku semakin sihat dan kurang kerampingan. huhuhu.

aku mau cari sang lapi dan sang tutung dulu. ntah di mana mereka berada. aiyer..

No comments:

Post a Comment