Monday, August 30, 2010

bengang!

ish. bengangnya aku tahap gaban skrg. seluruh pelusuk dunia aku dah geledah cari usb hp aku, tpi masih tak jumpa. pdhl seingat aku, hari tu aku letak d bawah ja. ni mmg sah kerja dua ekor kucing bertuah tu. mesti drg main2 dan akhirnya benda tu tersorok d suatu tempat.

dan aku juga sgt bengang tahap gaban sbb aku pnya mee goreng sgt2 tak sedap. bencinya aku pd mee tu. tak ada selera langsung. nasib baik la kek batik yg aku buat jadi. erm.. tak la jdi sgt sebenarnya, tp ok2 la.. bule dimakan dan rasanya sedap jg.

btw, esok hari merdeka. aku terpikir sndri. merdekakah aku? merdekakah permikiran aku? ntahla. aku pun malas nak jwb soalan aku tu. herm. cik pitung sdg baring2 atas meja. tak senonoh sungguh beliau. encik lapi entah ke mana perginya.

apapun, hari ni dah masuk 10 hari terakhir ramadhan. maknanya bermulalah malam tujuh likur. em, aku sendiri pun tak pasti sebenarnya. malam tujuh likur start 10 ramadhan terakhir atau 7 ramadhan terakhir ya? erm..jap lg aku cek balik d internet.

eh, encik lapi pun dah dtg sekali. beliau baring di meja mesin jahit. herm..yg ni sopan sikit. bukan macam kucing hidung hitam tu. huh. baring sesuka hati atas meja makan. oklah. aku nak ketuk drg dulu kejap. chow chin chow.

selamat beribadah semua. dan selamat menyambut hari merdeka. sy bangga sy anak malaysia. dan sy lebih bangga dilahirkan menjadi seorang muslim. :)

No comments:

Post a Comment