Tuesday, December 21, 2010

patah hati

sungguh aku patah hati. rasa kesedihan ini mmg x tertanggung lagi. air mata yg mengalir tanpa henti cukup membuktikan rasa sedih yg teramat ini. tapi aku pasrah. sekali lagi aku yakin setiap apa yg berlaku itu ada hikmah di sebaliknya. cuma aku agak terkilan kerana membiarkan dia kaku di situ semalaman. aku terkilan sebab aku tak mencari dia seperti selalu. aku terkilan sebab aku cuma memanggil dia dari rumah dan x keluar langsung meninjau2 di manakah dia. tapi semuanya dah terjadi. apa yg pasti, dia tak akan kembali lagi..







bye lapi.. i'll gonna miss u much.. T_T

2 comments:

  1. artiq!!
    jangan nanges...huhuhu...apapun Allah lebih sayangkan c Lapi...ada pengganti anak-anak kucing yg comelkan...huhuhu...LAPI!!

    ReplyDelete
  2. ada seekor kucing jiran serupa dgn lapi. seharian sy berharap lapi akan muncul d tingkap dan bukan lapi yg mati. tp lapi tetap x dtg.. sedihnya... tapi x apalah.. pergilah lapi... damailah dikau d sana... T_T

    ReplyDelete