Wednesday, December 1, 2010

december

apa yg pasti, dis month will not gonna b my month. aku penat tak habis dgn benda alah satu ni. serius shit sgt annoying. rasa2 sejak dari bulan 6 lagi smpailah hujung tahun ni masih tak habis2. fed up sgt2. ayo amma appa.. help me... berkoyan2 benda aku try, berkoyan2 expert aku jumpa, result ttp sama. n for sure, u have no idea what i'm talking about rite? so, abaikan.

disember maknanya pmd. pmd maknanya bonus. bonus maknanya ciput. ciput sbb apa, sebab cac yg tolol dan bangang tu. ok. sekali lagi for sure, no one will know what the hell i'm talking about. and again, just ignore it. when to do, what to do, i don't know.

serius shit sgt byk perkara dlm kepala otak aku dan dorang tgh bersesak2 skrg. bila bagaimana di mana macam mana dan semua jenis pertanyaan ada. macam rojak basi. macam2 dan tidak sedap. sangat annoying dan menyakitkan hati.

tolong aku. tolong huraikan kekusutan ini. apa yg kusut aku sendiri tak tahu. yg pasti aku sgt fed up, kecewa, dukacita, menyampah, sakit hati, malu dan mcm2lah lagilah yg sukar digambar dgn kata-kata. ya disember, berlalulah dikau dgn cepat. benci aku. boleh kan kita lompat pegi januari ja? pls!!!!!

2 comments:

  1. xmo lompat art...
    huhuhu..byk mo urus ni bln...
    apakan kejadian ni?
    cuba story skit...

    ReplyDelete
  2. oi.. i'll story when we meet k. :)

    ReplyDelete