Thursday, June 10, 2010

laptopku syg...

wahai la laptop..kenapakah ko selalu mcm ni....?

kesiannya laptop aku... ntah da berapa kali repair, da berapa kali format tp masih sot2. sdgkan aku baru pakai dalam 2 tahun lebih.. laptop ni ayah yg belikan aku masa aku part 4 dulu.. laptop ni la yg aku bawa ke hulur ke hilir, siap sikut d belakang mcm budak sekolah.. dari shah alam ke sabah.. dari sabah ke seremban. dari seremban ke shah alam..

laptop acer aspire 4520 ni jugak la yg byk berjasa ngan aku selama ni.. walaupon kdg2 dia meragam tak kena pd tmptnya.. pernah sekali dia meragam time aku sibuk2 nak siapkan final report thesis aku.. semalam aku ngis.. huhu.. pikiran aku time tu mmg matai la aku nak taip balik semuanya coz aku takda buat backup.. nasib bek la laptop kesayangan aku ni akhirnya pulih balik tanpa makan ubat. huh.. syukurla nak...

ntah. mayb da smpai masa aku kena beli laptop baru kot.. tpi.. alangkah sygnya... nak format, aku da x tau mana pegi cd driver original laptop ni. takper2... nnti da kaya raya baru beli laptop bru.. lg pun skrg keperluan utk memiliki sebuah laptop baru masih belum mendesak. len la kalo aku ni masih student.. masih byk assignment yg nak di buat.. skrg ni, ada laptop pun kegunaannya just utk surf internet, men game n tgk cd jer pon.. huhu...

oh, jam da hmpir 9.30pm.. patutla mata aku da berkelip2.. kalo tido lmbt, sok confirm aku akn tertidur lg time morning briefing. hehe.. bro J agaknya da perasan aku asek2 mengantuk waktu pagi.. herm.. sapa la suruh dia asek membebel benda yg sama ja.. boring tau tak..? cuba la ckp benda yg menarik sikit.. pasal increment ke... bonus ke... kihkihkih.. semenjak hari2 tgk duit ni, aku rasa aku da jadi mata duitan.. well... what can i do...?

k lah, mau modop udah. ucapkanlah selamat malam pada diri sendiri dulu.. huhu.. nite tiq.. :)

No comments:

Post a Comment