Wednesday, June 16, 2010

m.e.m.o.r.i.e.s

hari ni tba2 ja terfikir mau buka friendster balik. then, bila da bukak friendster, of koz la ter'flash' balik memori dulu. maka terbuka la juga inbox dulu yg penuh dgn sjak2 dan puisi2 indah. ceh, jiwang karat la pula kan...

erm.. ~andai dapat ku undurkan putaran dunia...............~

tpi, past is past. walau mcm mana aku nak kenang sekalipon, everything wii remain as memories. xda apa yg boleh aku ubah lagi. kalaula sejarah boleh diubah, agak2 apa akan jdi pd dunia kan? dats y la, b4 buat sesuatu, fikir dulu.. nnti kemudian hari baru terhegeh2 nak menyesal kan.. kan atiq...dgr ni, nasihat dari diri sendiri..:)

tak apalah, yg da berlalu biarkan berlalu.. jgn dikenang2 lagi. buat menyakitkan hati sendiri ja. bkn aku dpt apa pun.. yg penting aku kena teruskan idup dan buat yg lebih bek utk esok dan hari2 seterusnya. betol x?

apa2pon, sok aku nak puasa. semangat berkobar2 ni nak bangun sahur jam 4 sok. harap2 aku bangun la dgn jayanya... so, utk bangun awal, aku kena tidor awal.. means.. say gudnite.. yeay.. nite tiq.. sweet dreams!

2 comments: