Friday, June 11, 2010

perfumes oh perfumes..!

ah, lambatnya lgi perfume yg aku order ni nak smpai.. tensen tul la.. arap2 next week da bole dpt dlm tgn.. :) ingat lgi zmn dolu2, aku sgt suka 'tapau' perfume kakak aku. dolu2 manala mampu nak beli perfume mahal2.. setakat pakai avon ja.. perfume fevret aku time tu mestila women of earth dan haiku. pergh..sedap gila2 bau dia..

skrg bila da kerja barula mampu nak beli perfume branded. aku mmg suka perfume.. stiap kali pg shopping mall, mesti singgah kedai perfume. dlm handbag aku, mesti ada mcm2 kertas tester perfume. x taula, bila aku hidu bau perfume yg sgt2 sedap, aku rasa terawang2, bahagia sgt2.. huhu..


1st perfume branded aku lepas kerja n ada duit sendiri ialah paris hilton classic. aku beli di perfume story. herm, yg ni...
baunya sedap sgt2.. perfume ni da lama da aku survey2.. then akhirnya beli gak.. start dari sinila aku mula gila gila gila pd perfume. aku budget pas abis perfume ni barula nak beli yg baru, tp tak berjaya mengawal napsu.. kihkihkih.. akhirnya beli beli dan terus beli lgi...

yg ni aku beli kat perfume story gak. my fevret. bau dia mmg sgt kuat n sedap.. huhu..

herm..yg ni lgilah sedap... ni mmg sedap gila2 n very long lasting. aku sembur awal pagi, waktu malam masih ada bau dia melekat kat baju aku.. yg ni da nak abis, da abis nnti aku nak beli lagi. :)

live lux ni aku beli melalui online dari house perfume. aku cuma pakai sekali ja..coz sgt menyedihkan bila tau ni yg aku beli ni immitation perfume. packaging mmg sgt perfect dan smell just like the original one tpi bau dia tak long lasting.. sedihnya aku.. tapi aku still simpan coz bottle dia tetap cun. tp bau dia mmg tip top gak! :)
yg ni aku bli kat perfume story gak. yg ni harga dia murah ja.. bottle dia pun very nice. tp sygnya smell dia menyebabkan aku headache. (maybe idung aku da x sesuai ngan perfume murah kot!) huhuu... tpi aku still simpan jg as one of my collection.

yg ni aku baru beli last month d airport masa nak pg kursus d kl. peliknya, aku bukan main berabisan taste perfume britney, last2 perfume ni yg aku ambik walaupun tanpa taste terlebih dahulu. 1st time smell, aku mmg menyesal gila..coz mcm tak berapa berkenan.. bila da lama2, aku jatuh cintan plak ngan perfume ni. yg ni latest perfume mariah carey. botol dia mmg tip top.. kristal gitu...
dan yg ni aku beli d airport juga, time nak balik ke kk. aku taste sekali then trus grab. mula2 tu aku sgt suka bau dia. then lama2, aku da x suka lagi. even smpai skrg, aku da tak penah pakai lgi perfume ni. mngkin semenjak aku dgr org ckp brand elizabeth arden biasanya fevret wanita2 berumur. (ceh, itu ja pun!)
dan ini..jeng3x adalah perfume yg aku baru order awal bulan ni.. still belum dt lgi. aku order melalui online dari authentic perfume.. perfume ni aku x penah bau lg, tp hrp2 la bau dia cun gila.. dan aku harap aku dpt perfume original..

pasni, aku da aim nak beli ricci ricci plak. lama da survey perfume tu.. sblum ni aku just beli vial ja, mmg sedap gila.. tp big size perfumenya mmg bole tahan mahal. 5oml pun smpai rm250. so, aku tunda dulu la hasrat ku yg suci murni ini dulu.. nntila, bila da kaya raya.. hehe..

perfumes perfumes.. mengabiskan duit aku ja.. lebih bek aku smpan duit utk kawen. ada gak pekdah. eh eh.. cop! aku pompuan..so tak pyh la kumpul duit byk sgt, coz bukan aku yg nak meminang.. erm..agak2 berapa ya aku nak letak untuk duit hantaran aku nnti? eh eh..out ot topic plak!

1 comment:

  1. adeh...lg byk ni...isk..isk...isk...x sangka pla art...hahahhaa..

    ReplyDelete