Friday, November 5, 2010

bila mata terpejam

selamat pagi malaysia.

hari ni aku bangun seawal pukul 5 utk meneruskan misi aku. lepas solat aku terus basuh baju2 aku yg dah bertimbun sejak 2 minggu lepas. sambil2 tunggu mesin basuh berhenti berputar, aku update sikit blog aku. actually mata aku ni sgt2 berat skrg dan rasa mcm mau tidur blk, tp bila terkenangkan kenyataan yg aku dah kehabiskan pakaian, aku terpaksa jg korbankan sang mata dan minta beliau terus bertahan.

hari ni aku ada mission imposible. hehe.terlalu byk yg aku rancangkan dlm kepala otak aku ni sebenarnya. tp xtaulah sama ada aku mampu atau x utk merealisasikan semua. 1st thing, tepat jam 10 aku nak pg karamunsing, ambik perfume aku yg aku order sejak bulan posa lalu. perfume yg telah lama aku tunggu2.. huhu.. then aku nak meneruskan pencarian x5 aku. perghh.. susah gila nak jumpa d kk ni.. d karamunsing yg ada kedai telefon bertimbun2 tu pun, cuma 1 kedai ja yg ada. yg lain ada jg, tp xda stok. erm.. maknanya xda la tu kan. well, mayb aku patut cari d cp atau wisma merdeka. dan aku harap aku jumpa idaman aku d sana.

esok dah plan sama2 kwn utk ke pulau manukan. jadi atau x, wallahualam. kita cuma mampu merancang rite... Allah juga yg menentukan segalanya. lama sgt dah teringin nak pergi sebenarnya. cuma masa tak mengizinkan. aku harap jadi. at least dpt juga aku merayau dan bergumbira bersama kwn2 aku. uhuhu..

berbalik pada topik aku d atas tadi.. herm.. aku tak berapa nak pasti kenapakah aku sgt mengantuk yg teramat2 sejak dua menjak ni. aku tidur bukanlah lmbt sgt. paling lambat pun dalam jam 10.30 mlm aku dah terlelap. tapi keesokan harinya aku masih ttp mengantuk. time memandu pergi kerja tertidur, time morning briefing tertidur, time buat kerja tertidur.. apatah lagi kalau aku termenung dpn pc, mula la tu tersenguk2. alangkah dahsyatnya!

mungkin aku patut tidur. ya, itulah jawapan yg terbaik. lepas selesai cuci baju2 aku ni, aku nak tidur dalam sejam 2 jam. sebelum menjayakan hari yg penuh rancangan ini.

No comments:

Post a Comment