Sunday, October 31, 2010

bertemu.bercintan.dan berpisah.

aku jatuh cinta. ya betul. bukan jatuh tangga, bukan jatuh dari kerusi bukan juga jatuh ditolak org2 yg dengki. tp jatuh cinta. dan perasaan ni sungguh sakit bila x dpt memiliki. dan cinta aku tertinggal nun jauh di kuching. sepanjang perjalanan naik flight, otak aku berserabut.

dan inilah reason otak aku berserabut. yah, aku jatuh cintan dgn model baru nokia x5 ni. bentuknya sgt2 cantik dan comel. bila ditutup, nmpak mcm bedak kompak ja. first time tgk pun aku dah jatuh cinta. masalahnya, hp aku skrg ni masih ok. dan yg paling penting masih ada. masih boleh diguna. uhhhh... hrga hp ni taklah mahal sgt. around 600 ja. ish.. tu yg buat aku mcm ringan tangan ja nak beli sebenarnya. tp otak aku ni membantah. ish... membazir kan? buat apa nak beli benda yg x penting. ok takpa.. aku akan cuba cari alasan utk diri sendiri supaya boleh beli hp ni. aku nak jugak. aku nak jugak.



kedua. masa d airport kuching, aku dan shena sempat merayau tgk perfume. macam biasalah kan.. kalo berada di airport, kedai wajib aku singgah ialah eraman. atau kedai perfume. dan aku ternampaklah miniature nina ricci. ada 5 perfume. termasuk perfume yg aku sangat2 suka iaitu ricci ricci. baru ja bercadang mau beli, aku terpandang pula set2 miniature lain. burberry, lancome, ch, dior, salvantore dan macam2. dan akhirnya aku buat keputusan beli set miniature lancome. ada hypnose, maqnifue...?? (entah mcm mana spellingnya tu), tresor, tresor in luv n miracle. dan aku pun pergi dari situ dan terus naik flight. bila dah naik flight, barulah aku teringat2 balik nina ricci tadi. ish.. apa kejadah semua ni.

ketiga. aku teringat bf aku. yalah.. of koz zizan. malangnya aku bercintan dgn dia kejap ja. sampai hatimu zizan kerana mencurangi daku. semoga kau berbahagia di sampingnya. i'll owez luv u.
cun kan aku ngan dia? hehe.. bak kata cik siti napisah, perasan sungguh aku ni. tpi pedulilah. suka hati aku lah nak ckp apapun kan. yg penting aku sgt2lah hepi dpt jumpa dia dan aku gumbira sgt dia bukanlah seorang yg sombong. walaupun diserbu ketika sedang menghirup sup, zizan ttp cool dan relaks. dgn muka baru bangun tp dia tetap kiut di hati aku. eceh..

No comments:

Post a Comment