Thursday, October 21, 2010

sakit yg menyakitkan hati

selamat pagi. ada beberapa minit lagi sebelum pukul 6.30am dan aku kena menaip secepat mungkin. pertama, pada hari ahad lepas aku terpijak tulang ikan di dapur. yes, of kozlah pasal kucing2 kesayangan aku yg makan merata-rata dan menyepahkan tulang tersebut. tulang tu sangat besar dan mencucuk tapak kaki aku dgn dalam. sangat sakit. serius, sgt sakit. dan hingga ke hari ni masih sakit dan masih menyebabkan aku x dpt berjalan dgn normal. in other words, terjungkit2. dan tmpat tu membengkak dan bernanah. bila aku cucuk, nothing come out. dan sakit ini memang menyakitkan hati.

kedua, pada hari selasa, aku tercucuk kerongsang dua kali di tempat yg sama iaitu berdekatan isi kuku ibu jari kiri aku. sakit. memang serius sakit wa ckp lu. dan pd keesokkan harinya, tmpt tu membengkak hingga ke hari i. aku tak tau kenapa byk sgt bengkak2 yg menyakitkan hati aku ni.

ketiga, entahlah pada hari apa tu, aku terguris jari hantu kanan aku dgn pemotong pita pelekat. ala, yg bergulung tu ba.. tpi yg besar punya ok.. dan serius, time terguris tu mmg terus berdarah. dan yg peliknya lagi, tmpt tu pun membengkak juga hingga ke hari ni.

tu belum kira beberapa biji jerawat batu yang menyakitkan hati lagi. sakit2 ni memang menyakitkan hati. huh!

No comments:

Post a Comment