Tuesday, October 26, 2010

kesentimentalanku

ramai org ckp aku serius. aku garang. aku kurang keramahan dan kurang mesra alam. ada yg kata aku sombong. bongkak. tidak suka berkawan. susah mau bergaul dgn org lain. perengus. pemarah. selain dari tu aku ni kononnya suka melawan. moody. perasantut bagus. well, tahukah kamu aku seorang yg sentimental?

aku sgt sensitif sebenarnya. kalo tidak masakan baca komik budak getah pun aku boleh teresak2 menangis. nikan pula baca novel atau tgk cerita sedih. tgk kartun lion king pun aku nangis. tgk bersamamu jgn ckp la kan. bergayung2 kali air mata ni.

aku mmg serius. aku mmg garang. tapi pada mereka yg tak kenal aku saja. tanyalah kwn2 aku yg betul2 kenal aku, drg mesti ckp aku baik, comel, cantik, bijak, dan mcm2lah. (ok kwn2... siapa sokog penyataan tersebut aku belanja!!) huhu.. actually aku sebenarnya byk ckp, aku suka berlawak dan suka bercerita. aku cuma beraut wajah garang. tpi aku sebenarnya seorang yg berjiwa sensitif.  aku suka berkawan dan aku seorang yg mempunyai semangat setiakawan. aku suka menghiburkan org2 sekitar aku. peliknya aku tetap di cop sebagai 'si serius' ataupun 'si garang'. can anyone tell me why?

well, peduli la org mau ckp apa kan. yg penting aku x hipo. bak kata pepatah aku sendiri, lebih baik jadi hipopotamus dari jadi hipokrit. betul x? moral dari kenyataan aku ni, plz don't judge a book by it's cover. ok.

3 comments:

  1. ya2...sa sukung!! c art mmg comel,, cantik dan bla...bla...bla...(jadi art,, secret recepi ka? hahaha) tapi yg seyes la,, c art garang? xda2 bah...adedei...

    p/s : tapi sa suka pepatah ko 'lebih baik jadi hipopotamus dari jadi hipokrit' ...MANTAP!!! ;)

    ReplyDelete
  2. yezza mun. ko mmg yg terbaek dari ladang!!! huhu.. bah, jgnkan secret recipe. recipe yg bukan secret pun boleh ba. jom kelapa puding!

    ReplyDelete